Pokerio naujienos

Sveiki, vis matau, kad i si mano bloga atklysta vis dar pavieniu lankytoju 🙂 Labai smagu jusu sulaukti, taciau noreciau jus informuoti, kad mano blogas persikele i kita serveri ir kita pavadinima:  http://bukprofesionalas.com/   Tad uzsikite i atsinaujinusi puslapi, ten jusu laukia daug geros, naujos informacijos. Turbut daugelis jau zino, kad paskutniu metu daug darau video irasu, o maziau rasau straipsniu.  Tiesiog daugelis mano blogu sekeju isreiske savo pozicija, kad video ziureti daug paprasciau ir idomiau 🙂 Kartais tiesiog pajuokaujam su tai paciais mano video ziuretojais, kad pokerio zaidejai tiesiog dideli tinginiai :))  aisku tame daug tiesos, juk daugelis is musu pokeri pasirinko, kad reiketu maziau dirbti 🙂  Ehhh, kad naujokai zinotu kur lenda, juodas darbas vaikinai zinokit ir cia ne bairis 🙂

Tai blogas persikele, daugiau darau video paskutiniu metu, tai pat startavo mano naujas projektas 3-max.  Kur meginu pradeti is naujo savo pokerio karjera, t.y. pradedu su 20$ ir meginsiu uzkilti i pokerio olimpa. Sulaukiu daug palaikymo, daug zmoniu seka projektus, taciau ir kritikos netruksta 🙂 Na, bet jeigu niekas nesakytu, kad nepavyks butu tikrai neidomu 🙂 kur issukis tada?  Tai va dalinuosi siomis mintimis su tavim mielas skaitytojau 🙂 kuris matyt atsitiktinai uzklydai i mano senaji blogo puslapi, turi unikalia galimybe matyti kaip mano blogas atrode pradzioje 😉   Sio blogo neapleidau 🙂 Ateinu cia karta per menesi ir bruksteliu kokia laisvesne minti 🙂  O ir skaitytoju cia tik vienas kitas 🙂 Man paciam daug ramiau reikstis ir galiu tiesiog filosofuoti del paties saves 🙂

Leave a comment